Minecraft Minecraft snapshot 19W35A

Keskustelun alueella 'Minecraft: Yleinen keskustelu' aloitti videosambo, 29.8. 2019.

Tunnisteet:
?

Mitä mieltä olet uudesta snapshotista?

1. Jännittävää

0 ääntä
    0,0%
  2. Iha meedium

1 ääntä
    50,0%
  3. meh...

1 ääntä
    50,0%
  1. videosambo

videosambo Jäsen

Elikkäs tästä on nyt jo jonkin verran aikaa ja katsoin tuossa AntVenomin videota ja tulikin mieleen. Mitä mieltä te olette Minecraftin uudesta snapshotista? Mojang selvästi ottaa hyödyn irti Minecraftin tämänhetkisestä suosiosta ja puskee uutta 1.15 päivitystä joka näkyykin jo viimisimmän snapshotin muodossa. Minä otankin kantaa tässä nyt siihen mitä kaikkia taktiikoita Mojang on päättäny käyttää. Mehiläiset toivat ensimmäisenä mieleen FTBn mehiläiset jotka olivat ainakin minun katseeni alla kun pelasin FTB. Pelkästään yhteen snapshottiin on onnistuttu laittamaan paljon sisältöä ja olen siitä erittäin kiinnostunut. Tietenkin mehiläiset sekä niiden pesät ja muut toiminnot, mutta vielä tämän lisäksi muutamia redstone päivityksiä jotka saivat minutkin kirjoittamaan tätä. Elikkä viimisimmässä snapshotissa on lisätty dispencereihin keritsimien käyttö palikoihin ja pullojen täyttäminen vedellä ja hunajalla. En ole kerennyt tutkimaan voisiko näitä hyödyntää jossain muualla, mutta nämä ominaisuudet tulevat varmasti suosioon redstonen säätäjien kanssa. Esim automaattiset tislaus laitteistot piti vielä tähän asti manuaalisesti täyttää, mutta nyt se onnistuu automaattisesti. Voisiko dispencereitä käyttää johonkin muuhunkin tulevaisuudessa? Mistä 1.15 tulee teemaltaan olemaan? Paljon kysymyksiä ja toivoisin saavani teidänkin mielipiteen tähän sillä tämähän on kiinnostava aihe. :bee:

2. Raikas

Raikas Aktiivinen jäsen

Ihan kiva, hunaja on hyvää.

3. aksulightning

aksulightning Jäsen

Taatusti Mojang korjaa palvelimiin liittyvät ongelmat.

4. videosambo

videosambo Jäsen

^^ tämä

5. epe07

epe07 Tunnettu jäsen

huutista ei vitussa :D
    bedrock > java

6. aksulightning

aksulightning Jäsen

Viimeksi muokattu: 5.9. 2019