Rakenteilla ArchonyMC - Pelipalvelin

Keskustelun alueella 'Minecraft: Palvelimen ylläpito' aloitti Woomeli, 31.10. 2019.

?

Kiinnostaako projekti juuri sinua?

1. Ei juurikaan!

50,0%
  2. Mielenkiintoinen on!

50,0%
Multiple votes are allowed.
  1. Woomeli

Woomeli Jäsen

- pelipalvelinten aatelia! :cool:

Yleistietoa »
    Archony on suomalainen pelipalvelin projekti, jonka laittoi alulle Woomeli ja Froad. Palvelin tarjoaa pelaajalle uskomattoman pelikokemuksen! Palvelimen pluginit, rakennukset, pelimuodot & jne... Ovat kaikki tehty itse! Tästä syystä projektin tulemisessa kestää kauan!

Palvelimen tila »
    Palvelimen EI ole vielä auki! Nykyisellä tahdilla aukeamiseenkaan ei ole kuitenkaan pitkä aika! Tälle ketjulle päivitetään aktiivisesti palvelimen tilasta!

Sosiaaliset mediat »

Archonyn Twitter: https://twitter.com/ArchonyMC
    Archonyn Discord & Nettisivut: https://www.archonymc.com/

Pelimuodot »
    Archonyn nykyiset pelimuodot, jotka tulevat, ovat:
    - Survival games
    - Arcade
    - Kitpvp
    - Survival
    - Prison

Kiitos »
    Kiitos kiinnostuksestasi palvelinta kohtaan! Päivitämme tosiaan aktiivisesti tietoja palvelimesta! Discordin puolella informoidaan asiat ensimmäisenä.

- ArchonyMC, Woomeli

Liitetiedostot:

• Tykkää Tykkää x 1
    • Ei missään nimessä! Ei missään nimessä! x 1
    • Lista
  2. Piksuchi

Piksuchi Jäsen

Mua kiinnostaa tässä se että miten tulee eroamaan Hypixelistä tai muista näistä nykyisistä HUB servereistä, joita tulee ja katoaa kuin sienet sateella.

3. SamppaPro

SamppaPro Jäsen

Tää on ensinnäkin suomalainen, mitä hypixel ei ole. Mun mielestä tärkeintä ei ole aina se uniikki idea vaan toteutus. Jotkut tykkää pienemmistä, kotimaisista palvelimista missä pelaajat tuntevat toisensa. Usein pienillä servereillä yhteishenki on hyvä.

Toivottavasti palvelin menestyy!

• Tykkää Tykkää x 1
    • Taiteellinen Taiteellinen x 1
    • Lista
  4. Froad

Froad Jäsen

Joo. Archony on Suomalainen palvelin. Itse ainakin pidän erityisesti toimivista ja hyvin toteutetuista palvelimista!